HTML
HTML (Hypertext Markup Language) je programski jezik koji služi za definisanje osnovne strukture i sadržaja web stranice uz korišćenje čistog teksta koji je na predviđenim mestima uokviren tagovima - posebnim tekstualnim oznakama. Kao takav, HTML predstavlja prvu i najosnovniju od tri osnovne internet tehnologije (HTML, CSS i JavaScript).
Učenici se upoznaju sa osnovnim HTML tagovima (html, head, body, div ....), elementima stranice (paragrafi, linkovi, tabele, liste, formulari ....), i načinima pravilnog zapisivanja HTML koda i strukturiranja stranica.
CSS
CSS (Cascading Style Sheets) je programski jezik koji se koristi za stilizaciju HTML elemenata (zadavanje boja, dimenzija, oblika i veličine slova, izrada padajućih menija, jednostavnih animacija i sl).
Jezik je jednostavan za učenje i upotrebu, i omogućava brzo i lako oblikovanje sajtova (koji će izgledati dobro, i na malim ekranima mobilnih uređaja, i na velikim monitorima desktop računara).
JavaScript
Programski jezik JavaScript (koji, da napomenemo za svaki slučaj, nije u srodstvu sa popularnim programskim jezikom Java :)), omogućava dinamičko kreiranje HTML sadržaja i naprednije vidove interakcije između korisnika i web sajta (preko formulara za unos podataka i drugih elemenata).
U II godini, učenici se upoznaju sa osnovnim konceptima JavaScript-a i načinima povezivanja JS koda sa HTML elementima. Predviđena je izrada nekoliko jednostavnih JS aplikacija i mini-igara i (na kraju I polugodišta), izrada sajta koji koristi sve tehnologije koje su učenici do tada savladali.
Visual C#
Programski jezik C# nastao je iz potrebe za jezikom koji bi spojio snagu C++ - a i njegovih raznovrsnih i moćnih biblioteka, sa elegantnijom i razumljivijom sintaksom (tj. načinom zapisivanja programskog koda). Kao takav, C# je vrlo brzo i lako postao svojevrstan standard za pisanje desktop aplikacija u radnom okruženju operativnog sistema Windows.
U drugom polugodištu, učenici se upoznaju sa procesom kreiranja Windows aplikacija sa formom i pripadajućim elementima (dugmad, meniji, tabele ....), kao i sa osnovama 2D grafike.
Stečeno znanje koristi se za izradu više projekata (aplikacija i mini-igara), dok je za sam kraj godine predviđen veći završni projekat (Windows aplikacija, ili igra, sa formama i pratećim elementima), posle koga (u slučaju da dati projekat uspešno izrade samostalno), učenici ispunjavaju uslov za prelazak u III godinu.