I polugodište:

  • Java - Osnovni kurs - Uvod u radno okruženje i virtuelne mašine, obnavljanje i utvrđivanje osnova OOP-a kroz programski jezik Java
  • Java - Napredni kurs - Napredni koncepti Jave: polimorfizam, apstraktne klase, interfejsi, generici, niti ....
  • Samostalna izrada projekta, uz korišćenje stečenog znanja
  • Složene strukture podataka - implementacija preko čvorova (povezane liste, stek, redovi za čekanje, AVL stabla pretrage, heap, segmentna stabla, hash tabele ...) *
  • Regularni izrazi - viši nivo *
  • Lambda funkcije i osnove funkcionalnog programiranja*
  • Detaljno upoznavanje sa optimalnim pristupom objektno orijentisanom programiranju (biranje odgovarajućih struktura podataka, racionalno korišćenje memorijskih i procesorskih resursa, preglednost projekta) - kroz konkretne primere iz svakodnevne prakse
  • Prevođenje programskih jezika - osnove *
  • Python - osnove (funkcije, objekti, pokretanje skripti), automatizacija procesa u Windows okruženju, web-crawleri

II polugodište:

  • Android Studio - uvod u okruženje, osnovni elementi Android aplikacija (layout, grafički elementi) i izrada jednostavnih aplikacija koje koriste jednu formu (activity)
  • Struktura Android aplikacija: activity, fragment, događaji (activity lifecycle), intent, manifest ....
  • Povezivanje sa lokalnom SQLite bazom (čuvanje korisničkih podešavanja za kreirane aplikacije)
  • Izdrada složenije aplikacije koja koristi više od jedne forme (activity) i čuva korisnička podešavanja u lokalnoj bazi
  • Upoznavanje sa Firebase backend-om (kreiranje i podešavanje naloga, pristup podacima na udaljenom računaru preko JSON formata)
  • Samostalna izrada složenog projekta (mobilne aplikacije) sa backend-om, uz korišćenje stečenog znanja
  • Završni projekat

* Zbog svoje složenosti i težine, oblasti označene zvezdicom predviđene su za starije grupe (grupe učenika koji u V godini škole programiranja već pohađaju srednju školu), kao priprema za univerzitetske studije - osim kada, po proceni predavača, postoje interesovanje i realne mogućnosti za izvođenje nastave iz ovih oblasti i sa mlađim polaznicima

Podelite sa prijateljima: